søndag 17. oktober 2010

Analyse av "Guten og Sanninga"

  1. Kronologi
Forteljinga er kronologisk, i rekkjefølgje, den har begynning til slut.

  1. Synsvinkel.
Autoral tredjeperson, refererande

  1. Personar og miljø
Hovudpersonen er Guten og sanninga. Hav var ein god gut i dei vaksnes augo, fordi han meint og likte det same som sanninga. Altså ljug han ikkje, stal ikkje osv. Han følgja ikkje  dei andre gutanes meiningar.

Sanninga er overlegen og trur at ho er betre enn alle andre og bur sikkert i villastrøk, eller slott. Ho verkar fisefin og prippen og ho liker heller ikkje sosiale hendingar (som kino og konsertar), og hatar ting som ikkje kan bevisast (altså alt).

Hendinga forgår i eit skule miljø, og de to hovudpersonane er barn.  Guten blir sett ned på fordi han er annleis og gjer/ter seg ikkje som dei andre barna.

  1. Språkelege virkemidlar.
Dei språkelege virkemidlar er hovudsakeleg personifisering, personifisering av noko abstrakt - sanninga. Ho har blitt ei verkeleg jente, med verkelege eigenskapar.

  1. Bodskap
Unødig sanning er ikkje bra, f. eks at du seier til nokon at dei har klipt seg stygt. Det førar til einsemt fordi du er for ærleg.     

4 kommentarer:

  1. Så flink du er Joel <3333333333333

    SvarSlett
  2. Enig! Du har fått med de viktigste punktene, og du skriver klart og presist :)

    SvarSlett
  3. Jeg er 15 år gammel. Jeg ble født med HIV, min mor gikk bort på grunn av HIV-infeksjonen, og jeg angrer på hvorfor jeg aldri møtte Dr. Itua. Han kunne ha kurert mamma for meg, fordi det var enlig mor for moren min at jeg kom over Dr. itua-helende ord. online om hvordan han kurere forskjellige sykdommer i forskjellige raser sykdommer som HIV / Aids Herpes, Parkison, Astma, Autisme, Copd, Epilepsi, helvetesild, forkjølelsessår, infertilitet, kronisk fatiguesyndrom, fibromyalgi, kjærlighetsspell, prostatakreft, lungekreft, glaukom ., psoriasis, levercirrose, grå stær, makuladegenerasjon, Chrons sykdom, smittsom mononukleose., hjerte- og karsykdommer, lungesykdom. forstørret prostata, osteoporose. alzheimers sykdom, psoriasis, bipolar lidelse, demens., tach sykdom, brystkreft, blodkreft , Kolo-rektal kreft, kjærlighetsformulering, kronisk diaré, atxi, leddgikt, amyotrofisk lateral skoliose, fibromyalgi, fluorokinolon toksisitet syndrom fibrodysplasi Ossificans Progres Sclerosis, svak ereksjon, brystforstørrelse, Helse les, stivkrampe, kikhoste, tuberkulose, polio og difteri) Diabetes Hepatitt til og med kreft. Jeg var så spent, men skremt samtidig fordi jeg ikke har kommet over slike ting på nettet, så kontaktet jeg Dr Itua på Mail drituaherbalcenter@gmail.com/ . Jeg chatter også med ham på appen +2348149277967. Han forteller meg hvordan det fungerer, så sier jeg ham at jeg vil fortsette. Jeg betalte ham så raskt. Postkontoret i Colorado at jeg mottar urtemedisinen min innen 4/5 arbeidsdager. og her lever jeg sunt igjen, kan forestille meg hvordan gud bruker menn til å manifestere verkene sine. Jeg skriver i alle artikler på nettet for å spre gudsarbeidet til Dr. Itua urtemedisin, Han er en stor mann.

    SvarSlett